Prevádzkovateľ internetového portálu www.navidieku.sk je

NaVidieku.sk s.r.o.
Kadnárova 62
831 53 Bratislava
Slovensko

IČO: 47 700 203
DIČ: 2024060687
IČ DPH: SK2024060687

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri na Mestskom súde Bratislava III, oddiel Sro, Vložka číslo: 97909/B zo dňa 12.3.2014

Definícia pojmov

Predávajúci:
NaVidieku.sk s. r. o.
Kadnárova 62
831 53 Bratislava
email: navidieku@navidieku.sk
telefón: +421 911 823 317
Slovensko (ďalej aj Sídlo)

IČO: 47 700 203
DIČ: 2024060687
IČ DPH: SK2024060687

Adresa prevádzky: Obchod Ateliér NaVidieku.sk, Cyprichova 6, 831 53 Bratislava (ďalej aj Prevádzka)

Zodpovedná osoba a kontakt:
Eva Kyselovičová – konateľ
tel.: + 421  911  823 317
mail: navidieku@navidieku.sk
telefónne číslo na prevádzku: +421 948 607 006

Kupujúci:
Osoba, ktorá nakupuje v elektronickom obchode na portáli www.navidieku.sk.

Hotový nábytok:
Hotový nábytok je už používaný nábytok (nie nový), ktorý bol opravený a dekorovaný Predávajúcim.

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, so sídlom Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27

1) O registrácii

Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme NaVidieku.sk s.r.o. a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.

Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka Kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu Kupujúceho i Predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho). Od tohto momentu medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je Kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet maximálne do 10 (desiatich) pracovných dní od pripísania kúpnej ceny na bankový účet Predávajúceho, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo na sklade Dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania alebo ďalšom postupe.

Predávajúci si vyhradzuje právo nepotvrdiť objednávku zákazníka alebo právo odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy ak zistí, že cena objednaného tovaru bola na portáli www.navidieku.sk predávajúceho uvedená v dôsledku zjavnej technickej alebo inej chyby, najmä pre jeho výrazne nižšiu sumu v porovnaní s bežnou sumou, a pri tovare sa nenachádzalo osobitné upozornenie na mimoriadnu akciu alebo zľavu takéhoto tovaru

Storno objednávky

Storno objednávky môžete vykonať e-mailom prípadne telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

3.1) Doručenie tovaru (okrem Hotového nábytku)

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť si  osobne  po dohode. Osobný odber je vždy bez poplatku. Osobný odber je potrebné dohodnúť telefonicky vopred.

Doručenie kuriérom DPD – miesto doručenia Slovensko (SK)

Poštovné a balné pri platbe na dobierku alebo vopred na účet alebo ONLINE je účtované nasledovne:

balík do 3 kg – 3,80 €
balík od 3 kg do 5 kg – 4,20 €
balík od 5 kg do 10 kg – 4,50 €
balík od 10 kg do 20 kg – 5,10 €
balík od 20 kg do 31,5 kg – 5,90 €

V prípade platby na dobierku sa cena navýši o 1,00 €.

Objednávku je možné uhradiť aj online platobnou kartou alebo online prevodom prostredníctvom internetbankingu vybraných bánk. Takáto online platba je sprostredkovaná platobnou bránou Besteron (www.besteron.sk), ktorú poskytuje spoločnosť Pay Solutions, a.s., Líščie údolie 119, 841 04 Bratislava, IČO: 47866233. S touto spoločnosťou máme uzavtvorenú zmluvu o sprostredkovaní online platieb vybraných bánk a kartových spoločností.

V prípade potreby doručenia balíka presahujúceho vyššie uvedenú hmotnosť (31,5 kg) bude spôsob a cena doručenia tovaru dohodnutá individuálne a musí byť odsúhlasená zo strany Predávajúceho a Kupujúceho.

V prípade ak celková suma objednávky presiahne 100 €, poštovné a balné nebude účtované (cena poštovného a balného je v tomto prípade 0 €). Táto zľava z poštovného a balného však môže byť v odôvodnených prípadoch zrušená zo strany Predávajúceho, pričom o tejto skutočnosti bude Kupujúci informovaný bez zbytočného odkladu. Cena poštovného a balného bude v takomto prípade určená vzájomnou dohodou Kupujúceho a Predávajúceho.

Doručenie kuriérom DPD – miesto doručenia Česká republika (ČR)

Poštovné a balné pri platbe na dobierku alebo vopred na účet alebo ONLINE je účtované nasledovne:

balík do 5 kg – 10,00 €
balík od 5 kg do 10 kg – 12,00 €
balík od 10 kg do 20 kg – 14,00 €
balík od 20 kg do 31,5 kg – 18,00 €

V prípade doručenia do ČR je možná platba kartou online alebo bankovým prevodom. Poplatok za platbu je 0 €. Platba na dobierku nie je možná.

Objednávku je možné uhradiť aj online kartou. Takáto online platba je sprostredkovaná platobnou bránou Besteron (www.besteron.sk), ktorú poskytuje spoločnosť Pay Solutions, a.s., Líščie údolie 119, 841 04 Bratislava, IČO: 47866233. S touto spoločnosťou máme uzavtvorenú zmluvu o sprostredkovaní online platieb vybraných bánk a kartových spoločností.

V prípade potreby doručenia balíka presahujúceho vyššie uvedenú hmotnosť (31,5 kg) bude spôsob a cena doručenia tovaru dohodnutá individuálne a musí byť odsúhlasená zo strany Predávajúceho a Kupujúceho.

Ak celková suma objednávky presiahne 100 €, poštovné a balné bude účtované so zľavou 6,00 €.

Zľava z poštovného neplatí pre Hotový nábytok.

3.2) Doručenie Hotového nábytku

Cena a spôsob doručenia hotového nábytku je dohodnutá vždy pred samotmou expedíciou tovaru a musí byť potvrdená zo strany Kupujúceho a Predávajúceho. V prípade osobného odberu sa poštovné a balné neúčtuje (cena poštovného a balného je v tomto prípade 0€).

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite aj reklamáciu zásielky priamo u prepravcu, ktorý s vami spíše protokol o poškodení zásielky.

Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

4) Záruka

V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom prevzatia veci Kupujúcim.

V prípade Hotového nábytku platí záručná doba stanovená zákonom. Kupujúci však musí prihliadať na prirodzené opotrebenie už pri predaji, pretože Hotový nábytok už bol používaný často aj niekoľko rokov a Predávajúci nemá presnú informáciu o dĺžke predchádzajúceho používania.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou – všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí Kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“),  má Kupujúci právo na to, aby Predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

6) Právo Kupujúceho odstúpiť od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Sídla. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy a keď nám bude doručený vrátený a nepoškodený tovar. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar bude Kupujúcemu uhradená až po doručení nepoškodeného vráteného tovaru späť na našu adresu. Tovar neposielajte späť na dobierku.

Zašlite nám tovar späť na adresu sídla spoločnosti alebo ho prineste na adresu našej prevádzky alebo odovzdajte  [ak ste na prevzatie tovaru splnomocnili určitú osobu, doplňte jej meno a adresu osoby] najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.

Kupujúci zodpovedá iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má Kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade Kupujúci kontaktuje Predávajúceho a vo formulári na odstúpenie od zmluvy uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí Predávajúcemu vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí Kupujúci poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané.

Právo na odstúpenie od zmluvy Kupujúci nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho, na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu Sídla zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

Ako zásielku pripraviť

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky.

Stiahnite si formulár_na_odstúpenie_od_zmluvy

7) Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.

Platba vopred – pri výbere tejto možnosti obdržíte údaje potrebné k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet.

Dobierka – objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti.

Online platba – za tovar zaplatíte online prostredníctvom platobnej brány Besteron.

Osobný odber – za tovar zaplatíte pri osobnom odbere. Platba je možná v hotovosti alebo platobnou kartou.

8) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

9) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby

  1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ – kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ – kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
    Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za nezávadnú, ak to spotrebiteľovi – kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  2. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za nezávadnú, ak to spotrebiteľovi – kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  3. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ – kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi – kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ – kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ – kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  4. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupujúceho formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom a doporučeným listom) a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len „odborné posúdenie tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
  5. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú chybu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu – Kadnárova 62, 831 53 Bratislava. Preprava je hradená stranou Predávajúceho. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS.

V prípade reklamácie vypíšte prosím tento formulár, ktorý prilože k reklamovanému tovaru.

Reklamačný formulár

Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že kupujúci – spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je „Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/1, P. O. Box č. 29, 820 07 Bratislava 27“ resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk. Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.

Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

10) Ochrana osobných údajov, zhromažďovanie  informácií o kupujúcich

10.1) Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, odoslaním Objednávky potvrdzuje, že ním poskytnuté osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa bydliska, e-mailová adresa, telefónne číslo sú presné a pravdivé. Spracúvanie uvedených osobných údajov sa vykonáva na právnom základe, ktorým je spracúvanie osobných údajov nevyhnutných na plnenie Zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je Kupujúci v zmysle ustanovenia čl. 6 bod 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“). Účelom spracúvania osobných údajov je zhromažďovanie, uchovávanie a spracúvanie osobných údajov Predávajúcim a ich použitie na fakturačné účely a ďalšie úkony spojené so spracovaním Objednávky alebo úkony spojené s poskytovanou Službou, vrátane neskoršej komunikácie s Kupujúcim (reklamácia, odstúpenie od zmluvy a pod.). Kupujúci  nesie plnú zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnosťou alebo neaktuálnosťou poskytnutých osobných údajov.

10.2) Predávajúci je oprávnený spracúvať osobné údaje nad rozsah uvedený v bode 10.1. týchto VOP a ktorých spracúvanie nie je zlučiteľné s právnym základom uvedenom v bode 10.1. týchto VOP, len na základe predchádzajúceho súhlasu poskytnutého Kupujúcim dobrovoľne a na vopred stanovený účel, rozsah a dobu. Kupujúci má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Odvolanie súhlasu je účinné dňom jeho doručenia Predávajúcemu.

10.3) Predávajúci sa zaväzuje nevyužívať a neposkytovať osobné údaje mimo rozsah nutný na spracovanie Objednávky alebo dodanie objednanej Služby. Osobné údaje nie sú poskytované žiadnym tretím osobám.

10.4) Všetky osobné údaje sú chránené v zmysle platných právnych predpisov, najmä Zákona o ochrane osobných údajov.

10.5) Predávajúci sa zaväzuje vykonať všetky kroky potrebné k čo najvyššiemu zabezpečeniu osobných údajov

10.6) Predávajúci v súlade s ustanovením čl. 13 GDPR oznamuje Kupujúcemu ako dotknutej osobe nasledovné informácie:

10.6.1) Identifikačné údaje Predávajúceho: NaVidieku.sk s. r. o., Kadnárova 62, Bratislava 831 53. Predávajúceho je možné kontaktovať na emailovej adrese  navidieku@navidieku.sk alebo telefonicky na čísle: +421 911 823 317.

10.6.2) Kontaktné údaje zodpovednej osoby: Viliam Kyselovič, emailová adresa navidieku@navidieku.sk, :+421 905 290 176.

10.6.3) Účel, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov, je uvedený v bode 10.1. tohto článku.

10.6.4) Zoznam osobných údajov je uvedený v bode 10.1. tohto článku.

10.6.5) Predávajúci uchováva osobné údaje na dobu neurčitú.

10.6.6) Kupujúci má právo požadovať od Predávajúceho prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov alebo právo na obmedzenie osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť osobných údajov.

10.6.7) Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov.

10.6.8) Poskytnutie osobných údajov uvedených v bode 10.1. Kupujúcim je potrebné pre uzavretie Zmluvy alebo poskytnutie Služby.

10.7) Informácie o právach dotknutej osoby – Kupujúceho: 
Osoba poskytujúca osobné údaje (dotknutá osoba – Kupujúci) má v zmysle ustanovenia čl. 15 až 22 a čl. 34 GDPR nasledovné práva

10.7.1) Právo na prístup k osobným údajom podľa čl. 15 GDPR :Dotknutá osoba má právo získať od Predávajúceho potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a k informáciám uvedených v bode 10.8.

10.7.2) Právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

10.7.3) Právo na výmaz osobných údajov podľa čl 17 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu vymazal osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, ak dotknutá osoba uplatnila právo na výmaz, ak:

  1. osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,
  2. dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,
  3. dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu,
  4. osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,
  5. je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa GDPR, Zákona o ochrane osobných údajov, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,
  6. sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.

10.7.4) Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov podľa čl. 18 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci obmedzil spracúvanie osobných údajov, ak:

  1. dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho Predávajúcemu overiť správnosť osobných údajov,
  2. spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,
  3. Predávajúci už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku,
  4. dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane Predávajúceho prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.
    Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je Predávajúci povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.

10.7.5) Na základe čl. 19 GDPR  je Predávajúci v prípade, ak to dotknutá osoba požaduje, povinný informovať dotknutú osobu o príjemcoch, ktorým oznámil opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov.

10.7.6) Právo na prenosnosť osobných údajov podľa čl. 20 GDPR : Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla Predávajúcemu, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi.

10.7.7) Právo namietať spracúvanie osobných údajov podľa čl. 21 GDPR : Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov Predávajúceho alebo tretej strany, vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Predávajúci nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom.

10.7.8) Na základe čl. 22 GDPR  má dotknutá osoba právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.

10.7.9) Na základe čl. 34 GDPR  má dotknutá osoba právo, aby jej Predávajúci bez zbytočného odkladu oznámil porušenie ochrany osobných údajov, ak takéto porušenie ochrany osobných údajov môže viesť k vysokému riziku pre práva fyzickej osoby.

10.8) Poskytnutie informácií dotknutej osobe

10.8.1) Predávajúci je povinný  poskytnúť dotknutej osobe na základe jej žiadosti informácie podľa čl. 13 GDPR a oznámenia podľa čl 15 až 22 a čl. 34 GDPR , ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie je povinný poskytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá osoba, informácie môže Predávajúci poskytnúť aj ústne, ak dotknutá osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. Predávajúci je pri uplatňovaní práv podľa čl. 15 až 22 GDPR  povinný poskytnúť dotknutej osobe súčinnosť.

10.8.2) Predávajúci je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa bodu 1 do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedenú lehotu môže Predávajúci v odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. Predávajúci je povinný informovať o každom takom predĺžení dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.

10.8.3) Informácie podľa bodu 1 poskytuje Predávajúci bezodplatne.

10.8.4) Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, Predávajúci môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.

10.9) Obmedzenie práv dotknutej osoby 
O obmedzení práv dotknutej osoby v súlade a podľa čl. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochrane osobných údajov Predávajúci informuje dotknutú osobu, ak tým nie je ohrozený účel obmedzenia.

11) Karta bezpečnostných údajov k výrobkom Chalk Paint

Kupujúci vyjadrením súhlasu s týmito obchodnými podmienkami potvrdzuje, že sa oboznámil s kartami bezpečnostných údajov k výrobkom Chalk Paint. Karty bezpečnostných údajov sú k nahliadnutiu na Prevádzke Predávajúceho a sú súčasťou všeobecných obchodných podmienok.

Karty bezpečnostných údajov sú k nahliadnutiu na webovej stránke predávajúceho.

12) Organizovanie Workshopov (kurzov maľovania)

Predávajúci organizuje pre Kupujúcich kurzy maľovania – Workshopy. Registrácia na Workshop je možná na portáli www.navidieku.sk. Registrácia na Workshop je záväznou objednávkou služby. Platbu za Workshop musí Kupujúci vykonať vopred prevodom na účet najneskôr desať (10) dní pred konaním Workshopu. Výzvu na úhradu s uvedením sumy, variabilného symbolu a čísla účtu dostane Kupujúci v emaily potvrdzujúcom registráciu na Workshop. V prípade, že úhrada za Workshop nebude pripísaná na účet Predávajúceho aspoň sedem (7) dní pred plánovaným dátumom konania Workshopu, je Predávajúci oprávnený rezerváciu pre Kupujúceho zrušiť bez náhrady. Cena za Workshop je vždy uvedená pri popise Workshopu a je súčasťou objednávky.

Neúčasť na Workshope

V prípade, že sa Kupujúci nemôže na Workshop z vážnych dôvodov dostaviť, je povinný o tom bezodkladne informovať Predávajúceho. V prípade, že sa Kupujúci Workshopu nezúčastní, je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu storno poplatok vo výške 20% z ceny Workshopu. V prípade platby vopred, bude tento storno poplatok stiahnutý z už vykonanej platby a zostatok prijatej platby bude vrátený na účet Kupujúceho, z ktorého túto úhradu vykonal.

Zrušenie Workshopu zo strany Predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo Workshop zrušiť. V prípade zrušenia Workshopu budú prihlásení Kupujúci informovaní o zrušení emailom alebo SMS alebo telefonicky. Ak Kupujúci za Workshop, ktorý bol zrušený, zaplatil vopred, bude mu kúpna cena vrátená alebo bude vysporiadaná po vzájomnej dohode.

Zrušenie registrácie na Workshop zo strany Predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť Kupujúcemu registráciu na Workshop bez udania dôvodu o čom bude Predávajúci bezodkladne informovať Kupujúceho. V prípade, že Kupujúci uhradil kúpnu cenu za Workshop vopred, bude mu táto kúpna cena v plnej výške vrátená bezhotovostne na účet, z ktorého úhradu vykonal.

Pokyny k Workshopu

Poplatok za Workshop je za jednu dospelú osobu. Workshopy sú určené iba pre dospelých účastníkov. Prosíme Vás, aby ste so sebou nevodili deti, pretože ich prítomnosť ruší ostatných účastníkov Workshopu. V prípade, že sa na Workshop dostavíte s dieťatom, alebo s inou sprevádzajúcou osobou, Predávajúci si vyhradzuje právo takého účastníka z Workshopu vylúčiť bez náhrady.

Tím NaVidieku.sk s.r.o.

Obchodné podmienky sú platné od 29.3.2018 do odvolania. V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.